Питання та відповіді щодо Інтернет Укртелеком

Як підключити Інтернет Укртелеком?

Щоб підключити Інтернет онлайн, заповніть заявку (цілодобово) або зателефонуйте в колл-центр прийому заявок щодо нового підключення Інтернет та ТВ за номером 044 392 92 25 (Пн-Нд 8:00-21:00).

акція на домашній Інтернет

Яка максимальна швидкість Інтернет Укртелеком?

Максимальна швидкість Інтернет Укртелеком сягає 1000 Мбіт/с. Перевірити, з якою максимальною швидкістю можна підключити Інтернет за Вашою адресою.

Як збільшити швидкість Інтернет Укртелеком?

Способи збільшити швидкість Інтернет Укртелеком, якщо послуга Інтернет надається через стаціонарну телефонну лінію

Як збільшити швидкість Інтернет Укртелеком, при користуванні Оптичним Інтернетом

  • Якщо Ви користуєтесь бездротовим з'єднанням з вашими пристроями: перевірте якість сигналу свого WI-FI роутера; змініть пароль свого WI-FI роутера; змініть мізце розташування свого WI-FI роутера.
  • Якщо оптоволоконний Інтернет-кабель безпосередньо підключено до пристрою: перевірте ваш пристрій на віруси чи інші технічні проблеми; вимкніть роздачу Інтернет іншим пристроям, перевірте мережевий кабель на пошкодження.

Якщо вказані дії не допомогли, зателефонуйте за телефоном підтримки існуючих абонентів за номером: 0 (800) 506 800.

Що може впливати на швидкість Інтернет Укртелеком?

  • Швидкість, передбачена Вашим тарифним планом
  • Технічні характеристики Вашого WI-FI роутера
  • Некоректно налаштована антивірусна програма або установки декількох антивірусів одночасно
  • Завантаження певного сайту, який Ви хочете відвідати
  • Спроба одночасного завантаження декількох файлів великого обсягу.

Як змінити тариф Інтернет Укртелеком?

Щоб перейти з Інтернет тарифу Укртелеком, який надається за технологіями ADSL/VDSL (через телефонний кабель) на Оптичний Інтернет, необхідно замовити послугу перевірки технічної можливості міграції. Для цього необходно залишити заявку або зателефонувати в колл-центр Укртелеком по питанням підключення Інтернет і Телебачення за номером: (044) 392-92-25.

Як в Укртелеком користуватися Інтернетом без домашнього телефону?

Якщо стаціонарний телефон не підключено та не було його раніше, в Укртелеком підключення кабельного Інтернету здійснюється за умови технічної можливості за Вашою адресою.

Надішліть нам заявку - ми зможемо безкоштовно перевірити можливість підключення Інтернет за Вашою адресою та запропонувати варіанти підключення Оптичного кабельного Інтернет.

Коли відновиться Інтернет після оплати заборгованості?

Якщо Вам відключили Інтернет Укртелеком за несплату, зробіть необхідний платіж. Активація послуги здійснюється протягом одного робочого дня після зарахування коштів на особовий рахунок.

Як сплатити за Інтернет Укртелеком через Приват 24?

  • вибрати вкладку «послуги зв'язку»;
  • в правому вікні підсвітити «Укртелеком»;
  • вибрати місто і ввести свій номер телефону / номер особового рахунку;
  • вибрати карту з якої буде проведена оплата, вказати суму платежу і відправити платіж «в корзину»

Чому не працює Інтернет Укртелеком?

  • Якщо послуга Інтернет надається по телефонній лінії, перевірте, чи працює телефон, чи немає пошкодження лінії. Якщо все в порядку, зателефонуйте в центр супроводу існуючих клієнтів за телефоном: 0 (800) 506 800.
  • Надання послуги може бути обмежено у зв'язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна за телефоном: 0 (800) 506 800.
  • Причиною можуть бути перепади напруги. Вимкніть модем на 3-5 хвилин, включіть, і перевірте, чи відновилася послуга.
  • Причиною труднощів можуть бути налаштування Вашого обладнання. Перевірте, чи правильно прописані налаштування на Вашому модемі (роутері).
  • Якщо послуга надається по телефонній лінії, можливо розійшлося з'єднання між розеткою і сплиттером, між сплиттером і роутером. Від'єднайте спліттер від телефонної розетки і від роутера. Підключіть роутер безпосередньо до телефонної розетки. Перевірте, чи з'явився доступ до Інтернет при такому варіанті підключення. Якщо доступ до Інтернету відновився, рекомендуємо Вам замінити спліттер. Якщо доступ до Інтернет не відновився, рекомендуємо зателефонувати за телефоном: 0 (800) 506 800.

Якщо ви зробили всі кроки, зазначені вище, рекомендуємо викликати майстра за телефоном: 0 (800) 506 800.

Як відключити телефон Укртелеком?

Щоб відключити стаціонарний телефон Укртелеком, залиште відповідну заявку, зателефонувавши до відділу обслуговування існуючих абонентів за телефоном: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються відповідно до тарифів Вашого оператора) або відвідайте одне з відділень, перелік яких розміщено за ЦИМ посиланням.

Як тимчасово призупинити послугу Інтернет Укртелеком?

Для тимчасового призупинення надання послуги Інтернет Укртелеком Ви можете залишити відповідну заявку, зателефонувавши до відділу обслуговування існуючих абонентів за телефоном: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються відповідно до тарифів Вашого оператора).

Яка гарантія на модем, придбаний в Укртелеком?

Якщо Ви придбали в Укртелеком модем (роутер) за стандартну вартість - гарантія на його обладнання становить 12 місяців. Якщо ви взяли модем в користування на умовах оренди - гарантія становить 24 місяці.

В яких одиницях вимірюється швидкість Інтернет в Укртелеком?

Залежно від пакета Інтернет швидкість скачування дорівнює:

20 Мбіт/с = 2,5 Мегабайт/сек
50 Мбіт/с = 6,25 Мегабайт/сек
100 Мбіт/с = 12,5 Мегабайт/сек
1000 Мбіт/с = 125 Мегабайт/сек