Питання та відповіді щодо Інтернет

Як підключити Інтернет Укртелеком?

Ви можете підключити Інтернет он-лайн (цілодобово, без вихідних)

або Ви можете зателефонувати в колл-центр Укртелеком.

Як сплатити за Інтернет Укртелеком через Приват 24?

  • вибрати вкладку «послуги зв'язку»;
  • в правому вікні підсвітити «Укртелеком»;
  • вибрати місто і ввести свій номер телефону / номер особового рахунку;
  • вибрати карту з якої буде проведена оплата, вказати суму платежу і відправити платіж «в корзину»

Як змінити тарифний план Інтернет Укртелеком?

Щоб змінити тарифний план Інтернет Укртелеком необхідно зателефонувати до відділу обслуговування існуючих абонентів за телефоном: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються відповідно до тарифів Вашого оператора).

Яка гарантія на модем, придбаний в Укртелеком?

Якщо Ви придбали в Укртелеком модем (роутер) за стандартну вартість - гарантія на його обладнання становить 12 місяців. Якщо ви взяли модем в користування на умовах оренди - гарантія становить 24 місяці.

Що може впливати на швидкість Інтернет Укртелеком?

  • Швидкість, передбачена Вашим тарифним планом
  • Технічні характеристики Вашого WI-FI роутера
  • Некоректно налаштована антивірусна програма або установки декількох антивірусів одночасно
  • Завантаження певного сайту, який Ви хочете відвідати
  • Спроба одночасного завантаження декількох файлів великого обсягу.

Не працює Інтернет Укртелеком. З чим це пов'язано?

  • Якщо послуга Інтернет надається по телефонній лінії, перевірте, чи працює телефон, чи немає пошкодження лінії. Якщо все в порядку, зателефонуйте в центр супроводу існуючих клієнтів за телефоном: 0 (800) 506 800.
  • Надання послуги може бути обмежено у зв'язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна за телефоном: 0 (800) 506 800
  • Причиною можуть бути перепади напруги. Вимкніть модем на 3-5 хвилин, включіть, і перевірте, чи відновилася послуга.
  • Причиною труднощів можуть бути налаштування Вашого обладнання. Перевірте, чи правильно прописані налаштування на Вашому модемі (роутері).
  • Якщо послуга надається по телефонній лінії, можливо розійшлося з'єднання між розеткою і сплиттером, між сплиттером і роутером. Від'єднайте спліттер від телефонної розетки і від роутера. Підключіть роутер безпосередньо до телефонної розетки. Перевірте, чи з'явився доступ до Інтернет при такому варіанті підключення. Якщо доступ до Інтернету відновився, рекомендуємо Вам замінити спліттер. Якщо доступ до Інтернет не відновився, рекомендуємо зателефонувати за телефоном: 0 (800) 506 800.

Якщо ви зробили всі кроки, зазначені вище, рекомендуємо викликати майстра за телефоном: 0 (800) 506 800.

Як тимчасово призупинити послугу Інтернет Укртелеком?

Для тимчасового призупинення надання послуги Інтернет Укртелеком Ви можете залишити відповідну заявку, зателефонувавши до відділу обслуговування існуючих абонентів за телефоном: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються відповідно до тарифів Вашого оператора).